Utgivningsplan samt annonsprislista för Grisföretagaren

/dotnet/getimage.aspx?img=145635&w=620&h=523&siteID=102&q=90

 

UTGIVNINGSPLAN

Nummer Utgivningsdag Materialdag
2025    
1 2025-01-24 2025-01-13
2 2025-02-14 2025-02-03
3 2025-03-14 2025-03-03
4 2025-04-11 2025-03-31
5 2025-05-12 2025-04-28
6 2025-06-09 2025-05-26
7 2025-08-22 2025-08-11
8 2025-09-12 2025-09-01
9 2025-10-10 2025-09-29
10 2025-11-07 2025-10-27
11 2025-12-05 2025-11-24

 

För annonsering, kontakta:


Camilla Rohlén

Tel: 079-068 06 70
E-post: camilla@ja.se


Maria Sandberg

Tel: 019-16 61 36
E-post: maria@ja.se

 

Annonseringsfakta:

Grisföretagaren utkommer med 11 nummer per år.

Tekniska uppgifter

Skuret format: A4, 210x297 mm
Särtryck: Begär offert 
Tryck: Offset
Tryckfärger: 4-färg, CMYK-skalan
(PMS-färger skall anges i CMYK)
Rastertäthet: 150 linjer (300 ppi)
Annonsoriginal: tryckfärdiga pdf-filer. 
Bindning: Klammerhäftning

Mediafolder:


Ladda gärna ner
utgivningsplanen för 2025

English 2025

 

Banner på grisforetagaren.se

En banner är ett enkelt och effektivt sätt att förstärka och förlänga effekten av din annonsering i Grisföretagaren.
Hos oss betalar du ett pris per månad. Din banner visas på dator, läsplatta och mobil och priset avser alla tre.
Bannerplatsen delas med maximalt tre andra annonsörer.
Vi hjälper dig att ta fram ditt material kostnadsfritt.
Ladda hem som pdf, tryck på bilden.

/dotnet/getimage.aspx?img=148058&w=640&h=728&siteID=102&q=90

 

Senaste

Beredskapspusslet läggs! För vem och till vad ska vi ha beredskap?

Att förebygga risker och säkra sin verksamhet har alltid varit en utmärkande nyckelfaktor bakom framgångsrika företag. Nu kräver vår omvärld tyvärr att vi inte bara behöver tänka på beredskap gällande smittsamma sjukdomsutbrott eller klimatförändringarnas effekter, som båda redan kräver stora resurser och mycket fokus. Nu är det dessutom mycket som gör att det krävs nya funderingar och tankesätt kring hur det yttersta hotet om krig skulle utspela sig. Beredskapsutredningens förslag till lager av viktiga insatsvaror och förnödenheter är en bra grund.

 

Kommentera